Wwoofen in Gore

26 februari 2014 - Diamond Peak, Nieuw-Zeeland

Zo hé, wat vliegt de tijd voorbij. Al bijna 4 maanden weg van huis en het voelt nog maar zo kort. De laatste twee weken werkte ik op een schaap boerderij in Gore. Nouja, heel veel schapen, veel honden, koeien en paarden etc.
We kwamen naar Gore met zn drieën: Eve'Anne, Scarlett en ik. De boer runt de boerderij alleen en er woont nog. en jongen bij in. De eerste indruk was veel eten en bier, vrijheid en mogelijkheden. Hij is heel vrij in alles. Het werk viel heel erg mee. Het was meer nieuwe ervaringen opdoen, zoals schapen scheren en schapen hoeden enzo.
Ik heb hier echt vette dingen gedaan. Traktor gereden, motor gereden, we hebben een schaap gedood, op de quad gereden en alles wat je kan doen op een boerderij :p

Morgen ga ik weer terug naar Queenstown om vanaf daar weer verder te reizen. Ik zal het missen hier. De sfeer is zo vrij en fijn hier en ik heb echt veel geleerd hier.

Laterzzzz!

1. Annet:
    26 februari 2014
    Je bent er zo kort, maar zelfs je taal begint al te verloederen.

Maar mooi Lien, ben blij voor je dat het daar nu zo leuk is!
  2. Griet Broersma Griet Broersma:
    27 februari 2014
    hoi evelien,al weer 4 mnd zo nou jij beleefd nog eens wat.

mooi dat het zo goed gaat lieve gr griet
  3. Evelien:
    28 februari 2014
    hahaha serieus? Ik merkte ook al dat ik bijna totaal geen Fries meer kan praten! Zo raar, ik denk en praat alleen maar Engels nu :P En ik probeer mijn Frans op te halen en Duits te leren ;)