Thailandddd!

20 juli 2014 - Chiang Mai, Thailand

Zo dat duurde weer even! Reden: m'n mobiel en Ipod zijn beide verdwenen..  Helaas.

uit het vliegtuig  local bus

Op 5 juli aangekomen in Bangkok na weer een lange vlucht. Direct een goede indruk van de stad gekregen: CHAOS! Mijn taxichauffeur reed als een malle, bijna een andere auto geramd en iedereen slingert maar wat over de weg:P.

Drukte in de straten, overal marktkraampjes met eten, kleding en electronische apparatuur. Heel veel toeristen in de Khao San Road. Direct de eerste dag in Bangkok mijn ukulele gekocht <3.

nachtmarkt  pannekoeken

In Krabi mijn reismaatje Huseyin (uit Turkije) ontmoet. Samen lekker rondgehangen op het strand en in de markt. Een scooter gehuurd en de omgeving bekeken. Ineens kwam er een mega regenstorm uit de lucht vallen!

In Phi Phi kwamen Husyins vrienden, Henan, Iago (uit Brazilie) en Rushil (uit India). Sinds die dag zijn we met z'n 5en gaan reizen. Super super leuk gezeldschap! Altijd lachen en altijd feest :). We deden een boottocht naar 5 verschillende eilanden inclusief snorkelen enzo.  De aapjes in Monkey Bay leken zo schattig, dat waren ze niet.. Een bijt in mijn kuit bleek gevolgen te hebben. Vijf keer naar het ziekenhuis voor een injectie tegen rabbies. Het is niet erg, het kost alleen wat geld :P  Verder wel een superleuke dag gehad op het water.

IMG_1655 Wat Pho

In Koh Phangan maakten we ons klaar voor de fullmoonparty :). Elke avond was er groot feest. De dag van de fullmoonparty heb ik met Henan en Iago een scooter gehuurd. Dat was leuk totdat Iago en Henan onder een auto terecht kwamen.. Niks ernstig gelukkig, maar de scooter was dood.

In Phangan nog te duiken geweest, wat ook een nieuwe ervaring was :P Wel superleuk om te doen!

Op 16 juli hebben we de nachttrein naar Bangkok gepakt. Heel grappig hoe dat hier gaat! Mensen komen langs in de trein en naast de trein op het perron met eten en drinken. De bedjes worden uitgeklapt uit het plafond. Wel goed geslapen in de trein :). Niet verkeerd.
Mooie tempels bezocht in Bangkok, naar de floating market geweest en nog naar de Tiger zoo waar we met de tijgers konden knuffelen.. uhum..  :P

nachttrein eten verkopen

So far so good! Nu in Chiang Mai! Alweer hele leuke mensen ontmoet hier (Ik heb afscheid genomen van de mannen en ben weer alleen).

xxx

1. Griet Broersma Griet Broersma:
    21 juli 2014
    Hoi hoi je hebt veel beleeft en gezien nog even zien wij jou weer
  2. Annet:
    9 augustus 2014