regen, onweer, hagel?

18 november 2013 - Sydney, Australië

Sydney, ... november '13
Donderdag, dag van aankomst, begon mijn verjaardag in het vliegtuig. Wanneer precies was niet echt duidelijk aangezien de tijd steeds vooruit ging :p. Het was echt super mooi weer die dag. Trouwens ook direct de laatste dag mooi weer. Verder regent het en hagelt het veel. We werden direct overal naartoe gesleept. Het operahouse, mooie parkjes etc. Het mooiste vond ik dat er zo ontzettend veel mensen aan het hardlopen zijn! Niet normaal joh. Supervet. Krijg direct zin om zelf ook te gaan.
Hoewel je wel weer wat energie kreeg van alle nieuwe indrukken, was ik ook echt mega moe van 2 nachten geen slaap en teren op alleen een vies vliegtuig ontbijtje. Mijn mede reizigers zijn wel superleuk allemaal.
We zitten met 6 meiden in de mooiste kamer van het hostel. En ja, het hostel valt me reuze mee! Ruim, schoon, genoeg faciliteiten :).
Dag 2 was een beetje een regeldag. Bankzaken, autos bekijken, langs de memberslounge etc. We worden wel echt doodgegooid met info en uitjes etc.
S avonds werd ik bijna mn bed uit getrild van de onweer. Het regende al best wel s avonds, maar s nachts ging het flink tekeer. Het kan hier dus ook regenen :p.
Zaterdag stonden de blue mountains en featheral wildlife park op de planning. Supermooie beesten en omgeving. De bushwalk door de bergen. Zaterdagavond hadden we zo'n gezellige kamerparty dat we tochmaar, ondanks de keiharde regen, zijn uitgegaan in Manly. Hoewel de avond wat saai begon en ik wat underdressed was met mn schoenen, werd het toch echt superleuk. Zoveel lol gehad en veel mensen ontmoet. Zondag konden we een beetje uit brakken met een film en een kleine wandeling naar een super mooi uitkijkpunt over de zee en rotsen.
Oh ja, change of plans. Ik vlieg vannacht naar cairns. Richting de zon. Ik ga met 5 meiden van de groep. Ik ga daar denk ik even proberen werk te fiksen.
Ik zal straks eerst naar de ambassade in Sydney aangezien ze mijn stempel zijn vergeten te zetten.. en nog even fiksen dat mijn pinpas het ook miss een keer doet (ook wel handig..).

Toedels!

1. Bianca:
    18 november 2013
    Toedels Evelien, wat gebeurt er al veel, en het begin van de foto s ziet er veelbelovend uit voor wat nog komen gaat , prachtige skippy!! We hebben hier een filmpje gezien van de hagelstenen bij jullie daar, zo groot als cricketballen, indrukwekkend!! Veel plezier in Cairns , het ziet er geweldig uit daar!!! groetjes Bianca.
  2. Lummy Hemminga:
    24 november 2013
    Hallo Evelien,

Er zijn al weer een aantal dagen verstreken sinds je verslagje vanuit Sidney en ik ben benieuwd of je inmiddels in Cairns bent aangekomen en hoe het daar met je gaat. Wat heb je al veel gezien inmiddels! Geniet maar lekker daar en ik kijk uit naar je volgende verslag en foto's!
    Groetjes Lummy