We're flying high

13 november 2013 - Taoyuan, Taiwan

Phoe. Dit is me wel een beste rit hoor.. na ongeveer een uurtje vertraging zijn we de lucht in gegaan waarna we kort daarachter ons avondeten kregen om vervolgens ons klaar te maken om te gaan slapen. Eerst richting Bangkok voor een korte stop, daarna door naar Taipei. Het vliegtuig bevalt me wel prima moet ik zeggen! Mooi tv scherm met films, muziek, spelletjes etc. Gratis eten en drinken. Een dekentje en kussen tot mijn beschikking :). Alleen nu moet de slaap nog komen..
Nouja slapen zit er niet meer in. Het is ook alweer ochtend geweest. De tussenstop in Bangkok was wel even fijn. Om gewoon even te kunnen lopen.
Het hotel in Taipei is echt superchill! Alleen door het vele wachten op papierzaakjes en controles hebben we niet veel tijd hier meer over :(
De mensen van de groep (die ik tot nu toe ken dan) zijn echt superleuk!
Vanavond door naar Sydney! Nog een paar uur vliegen.

Dikke kuss!

1. Griet Broersma Griet Broersma:
    13 november 2013
    hallo evelien wat een reis zeg wat zal je moe zijn dat je daar aan komt het is hier nu avond dus ik wens je voor morgen alvast een hele mooie verjaardag dikke kus griet ik zal je missen
  2. Kees:
    16 november 2013
    Hallo Evelien

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag, dit wordt vast en zeker een onvergetelijk dag.
    Ongeloofelijk al zo ver weg.
    Wij wensen je veel plezier en interesante belevingen in Australie
    Veel geluk :))))
    Van Ola en Kees en de boys