It's all about decisions..

8 december 2013 - Rainbow Beach, Australië

Sinds mijn laatste reisverslag zijn er nogal heeel wat dingen veranderd.. :P Ten eerste is mijn baantje als au pair door barre omstandigheden niet doorgegaan. Daarna kreeg ik weer heel wat mooie aanbiedingen, maar het was het allemaal net niet. Ik heb wel gemerkt dat mijn plannen per minuur kunnen veranderen.

Na het snorkelen ben ik nog 1 dag in Cairns geweest: uitbrakken van een leuk feestje en nogal heel wat piekeren over baantjes. Daarna ben ik in de bus gestapt richting Mission Beach. Daar viel het me eerst nogal tegen. Het is heel klein en er waren niet echt bijster bijzondere mensen in het hostel. Maar na zelf wat te ondernemen heb ik daar toch een best leuke en relaxte tijd gehad.

De busrit naar Airlie Beach verliep wat anders dan gepland.. Normaal zou hij er ongeveer 8 uren over doen om daar te komen, zo deden wij er ieeetsje langer over. De motor was oververhit dus stonden we heel wat uurtjes in de brandende zon aan de kant van de snelweg in de middle of nowhere. Superleuk als je bent vergeten om je waterfles bij te vullen en al je eten op is.. Volgende keer iets beter voorbereiden :P. Aangekomen in het hostel kreeg ik nogal heimwee naar Cairns. Wat daar allemaal nog zo gezellig, klein en knus was, was hier ineens massief, onbekend en vies.

Boat

Maandag 2 dec begon mijn Whitsundays trip op de Habibi zeilboot. Ik weet niet hoe ik goed kan onschrijven hoe dit was, want het was zo leuk! Leuke mensen, veel verschillende nationaliteiten, muziek, relaxte sfeer, lekker eten, geweldig uitzicht en vooral mega veel gezelligheid. We gingen naar de eilanden, snorkelen, bbq'en etc.

Surfing

Donderdag aangekomen in 1770 heb ik (zonder slaap) samen met Anne(ontmoet bij Whitsundays trip) surflessen genomen. Supervet! Het ging best wel goed! Misschien iets te goed.. toen ik later samen met Pontus een surfplank ging huren, bakte ik er helemaal niks meer van.

Confusion, confusion, confusion. Ik leef hier meer met de dag. Niet zo met de tijd en datum. En dat heb ik geweten. Oeps, een dubbele boeking voor hostels, morgen al mijn Fraser trip (ipv dinsdag) en ik ben af en toe een beetje de kluts kwijt haha. Superslim.. Elke dag moet je zoveel beslissingen nemen en om zoveel dingen denken. Waar ik met kerst enzo verblijf? Geen idee. Ik zal ook niks meer zeggen van wat ik nu in mijn hoofd heb, want dat kan morgen wel weer anders zijn :P.

Morgen dus Fraser Island en daarna horen jullie wel weer :)

Dikke kus aan iedereen die in Nederland zit te bibberen van de kou! ;)